iPad prijs niet heilig

Volgens analist staat prijs niet vast

Apple’s $499 startprijs is al veel lager dan veel mensen dachten (net als veel concurrenten). Apple heeft daardoor niet veel ruimte meer om te manoeuvreren.  Credit Suisse analist Bill Shope zegt dat Apple hem heeft verteld dat Apple alle mogelijkheden voor zich houdt om toch de prijs te kunnen aanpassen op het laatste moment. Hiermee geeft Apple dus aan dat het absoluut de wereld wil veroveren met de iPad. Vanzelfsprekend gebeurt dit alleen als een introductie niet zo succesvol uitpakt als men in eerste instantie gelooft op dit moment. Dit is allemaal niet nieuw natuurlijk. We hebben Apple dit eerder zien doen met de introductie van de iPhone. De welbekende telefoon van Apple werd enkele maanden na introductie ook “afgeprijsd” met $200. We wachten wel af wat er gebeurt, we verwachten in ieder geval de eerste paar maanden geen prijsdaling, aldus de analist. 

Te vinden in: iPad, Opzienbarend
© 2010 - 2013 PCD bv. Logos/merken Apple, iPad, iPhone, iPod, iTunes, iCloud zijn eigendom van Apple Inc. Alle rechten voorbehouden.
Powered by EasyBattery.nl.