Nieuwe iPad commercial

Gisteren werd in de VS een nieuwe Apple commercial gelanceerd. Tijdens het verslag op televisie van de Olympische Spelen kwam Apple met een spotje van 30 seconden genaamd ‘All on iPad’. De reclame doet verdacht veel denken aan de spot ‘Do It All’, die het bedrijf in juni de lucht in deed.

‘All on iPad’ laat features van de iPad zien zoals iBooks, FaceTime en Safari. Een hoofdrol is weggelegd voor het Retina beeldscherm.

De voiceover luidt:
“Read it. Tweet it. Be surprised. Be productive. Make a sale. Make some lunch. Make it a movie night. Play a game, or an old favourite. Do it all more beautifully, with the Retina display, on the iPad.”

De timing is op zijn minst typisch te noemen aangezien iedereen in spanning zit wat Apple volgende maand voor nieuwe producten aan gaat kondigen. Vreemd om dan juist nu de ‘oude’ iPad nog eens extra te promoten op prime time televisie…

Te vinden in: Apple, iPad, Nieuws
© 2010 - 2013 PCD bv. Logos/merken Apple, iPad, iPhone, iPod, iTunes, iCloud zijn eigendom van Apple Inc. Alle rechten voorbehouden.
Powered by EasyBattery.nl.