Chique Hotel Bel-Air voorziet alle kamers van iPad

Het Hotel Bel-Air, een van de duurste hotels van Los Angeles, gaat helemaal met de tijd mee en heeft na een grondige renovatie iedere kamer voorzien van een iPad. Voor gasten is het nu mogelijk om roomservice te bestellen via de iPad in plaats van via een in te vullen menukaart of de standaard telefoon die in de kamers staat.

Het Bel-Air verwachtte dat ongeveer de helft van de gasten gebruik zou maken van de iPad voor het bestellen van roomservice, maar dit is toch al zo’n 75%. In de toekomst wil het Hotel Bel-Air het aantal mogelijkheden dat de iPad biedt uitbreiden naar bijvoorbeeld het vragen om een extra deken of kussen of het boeken van een schoonheidsbehandeling.

Overigens is het Bel-Air hotel niet het eerste hotel dat de iPad aan zijn gasten ter beschikking stelt. Wereldwijd zijn er meerdere luxe hotels die succesvol gebruik maken van de iPad.

Te vinden in: iPad, Nieuws
© 2010 - 2013 PCD bv. Logos/merken Apple, iPad, iPhone, iPod, iTunes, iCloud zijn eigendom van Apple Inc. Alle rechten voorbehouden.
Powered by EasyBattery.nl.